Tuesday, December 4, 2007

MAI ARE NEVOIE DEMOCRATIA DE EROI?

Sunt inteligenţi, sunt lăzărişti, sunt prieteni şi au acelaşi prenume! În ciuda tuturor lucrurilor pe care le au în comun Andrei Pajak (11 L) şi Andrei Sorescu (11 A), se vor aşeza faţă în faţă la masa dezbaterii, alături de doi invitaţi de marcă - lect. univ. dr. Bogdan Teodorescu şi senior editor la Cotidianul Pavel Lucescu.

Tema este una extrem de incitantă şi actuală: “Mai are democraţia nevoie de eroi?” Te invităm şi pe tine vineri, 7 decembrie la ora 12.45 în Amfiteatru pentru a gasi un răspuns acestei întrebări.

Evenimentul este organizat de ARDOR alături de partenerii săi Asociaţia Pro Democraţia, Cotidianul şi Idei în Dialog.
Daca vrei sa afli mai multe lucruri accesează site-ul http://www.conferintelecivice.ro/ !

Informaţii suplimentare la profesorul coordonator al evenimentului doamna Luminiţa Paraipan şi la Andreea Toma (XI I).

4 comments:

Anonymous said...

Imi pare foarte rau ca am ratat dezbaterea, am auzit ca a fost foarte reusita. Felicitari!

Anonymous said...

o să-ţi mulţumesc eu pentru felicitări în numele celor care au organizat dezbaterea şi dacă voi credeţi că astfel de acţiuni ar mai trebui făcute cu siguranţă vă vom fi alături.

Anonymous said...

intr-adevar a fost foarte interesant...eu sunt a 9a asa ca doar am "dat cu nasul" pe la activitati de genul asta dar mi s-a parut o dezbatere foarte reusita...cred ca toti am plecat de acolo cu ceva, o idee in minte, o nelamurire mai veche care a fost rezolvata...super tare si mai asteptam si altadata!!

Anonymous said...

Am mai incercat sa las un comentariu dar nu stiu care a fost problema pt ca nu a fost postat.Oricum, dezbaterea a fost exceptionala, invitatii la fel si tema nu a fost nici ea mai departe. In ceea ce priveste scopul dezbaterii sunt sigura ca a fost indeplinit, am cam inceput sa ne punem si noi intrebari legate de acest subiect.Good job si la mai multe!!( dezbateri :))